-
• Oli corporal específic per a l’embaràs
• Augmenta l’elasticitat de la pell i prevé l’aparició d’estries
• Ajuda a atenuar estries ja existents
• Nodreix i protegeix intensament la pell en moments de gran estirament
• Ideal per a panxa, malucs, cames i pits
• Oli essencial suau que aporta serenor tant a la mare com al nadó
• Ritual de connexió, calma i autocura durant la gestació
• Formulació 100% vegetal, respectuosa i d’alta qualitat
-
Fitoextractes i olis vegetals
• Centella asiàtica bio – regenerador, reafirmant i estimulador del col·lagen
• Calèndula bio – calmant, reparador i protector de la pell
• Oli verge de rosa mosqueta bio – regenerador profund, millora l’aspecte d’estries i cicatrius
• Oli verge de ricí bio – nutritiu, protector i reparador
• Oli verge de sèsam bio – elàstic, antioxidant i profundament nutritiu
• Oli d’ametlles dolces – emol·lient, elastificant cutani, suavitzant i molt ben tolerat
Olis essencials
• Clementina bio – relaxant, alegre i calmant, aporta serenor emocional
Flors de Bach
Fórmula orientada a la calma i al benestar emocional durant l’embaràs, així com a la protecció i el reforçament de la pell.
• Walnut: La flor de l'adaptació i la protecció. Fa la pell més flexible i adaptable als canvis físics i hormonal que la desequilibren, i a la vegada la protegeix i la manté estable.
• Star of Betlehem: Com a preventiva, és la flor que actúa directament per reparar petites microlesions i evitar així l'aparició d'estríes. En estries, marques o cicatrius anteriors, actúa també com a cicatritzant i reparadora.
• Hornbeam: Aport d'energia local, afavoreix l'elasticitat de la pell per evitar desgarraments posteriors.
-
Oli ric però equilibrat, de bona absorció, que deixa la pell nodrida, elàstica i confortable, sense sensació pesada. Aroma dolça i reconfortant.
-
Aplicar diàriament, idealment 1 o 2 cops al dia, sobre la pell neta amb un massatge suau i conscient. Especialment indicat per a panxa, malucs, cames i pits. Perfecte com a ritual d’autocura i connexió amb el nadó.
-
• Formulat per a dones embarassades
• Apte per a tot tipus de pells, incloses les sensibles
• També útil després del part per seguir cuidant la pell
-
Ús extern. Evitar el contacte amb ulls i mucoses. Conservar en un lloc fresc i allunyat de fonts de calor.
-
Ampolla de vidre de 250ml. amb dosificador
-
Prunus amygdalus dulcis oil, rosa canina fruit oil*, sesamum indicum seed oil*, calendula officinalis flower extract*, centella asiatica flower extract*, citrus reticulata peel oil*, citrus aurantium amara flower oil, juglans regia flower extract, ornithogallum umbellatum flower extract, carpinus betulus flower extract, tocopherol, helianthus annus seed oil,^citral, ^citronellol, ^geraniol, ^limonene, ^linalool *orgánico / ^presente en aceites esenciales puros
El que diuen de MAMITALINDA – Oli Corporal Per Embarassades
• “Súper agradable de posar, suau, s’escampa perfecte i em dona molt bon rotllo.”
• “És l’oli que ha estat amb mi tot l’embaràs. El poso amb afecte i sento que m'estic cuidant a mi i al meu bebè.”
• “L’he regalat a totes les amigues embarassades. TOTES.”
• “Molt dolç, molt tendre.”